4 september -16

Idag har vi löshoppat. :) Han var positivare än jag förväntat mig. De första gångerna var det lite segt men hindren var små då, det blev bättre vartefter. Sista språnget låg hindret på 90 centimeter och det hoppade han jättefint. :) Efter det sänkte jag ner till typ 40 centimeter och så fick han springa som han ville. På grund av lite bristande hindermaterial blev det två räcken så han tog det från fel håll några gånger när vi avslutade. Han lyckades även ta det på studs när han satte ordentlig fart men då var hindren små igen. :) Han såg väldigt pigg och busig ut när han sprang omkring. Jag hade tänkt mig en promenad imorgon men jag får se om jag vågar ge mig på det, annars blir det longering. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0