9 november -16

Händer inte mycket här. I söndags var vi ute på gräsvägarna i mörkret då jag hade insläpp. Det var typ inga krav alls, vi busred mest. :p I måndags blev det ungefär samma väg men jag jobbade honom lite mer och försökte göra övergångar. Han kändes ganska trevlig faktiskt. Det var hårdare i marken så vi tog det lite lugnare men det var ganska okej om man höll sig där det var mer gräs. 
 
Idag skulle jag ridit egentligen men jag orkade verkligen inte och kändes mig inte sugen heller. Det är bara kallt och hårt ute just nu. Vi ryktade en lång stund i stället och fixade svansen. Imorgon har jag insläpp igen så då ska jag försöka komma ut. 
 
Nöjda hästar med sin höbal i lördags. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0