27 maj -16

Det blev tömkörning idag. Han var seg men duktig ändå. Vänster varv fungerade ovanligt bra och vi fick till mycket galopp, sällan ett helt sammanhängande varv men han bröt i alla fall av efter kortsidan och fick inte stopp mot staketet för att han inte svängde. Vi kunde även vara på en lite mindre volt och galoppen såg fin ut sista varvet. Höger galopp var bra och vi kunde till och med jobba över bommen jag lagt fram. Det blev lite avbrott ibland men det var nog mest för att han inte riktigt orkade. Traven i höger varv blir bättre den med tycker jag. På slutet när han fått lite mer bjudning gick han hyfsat i form. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Duktig kille! Vad är han för färg?

Svar: Det står cremello i passet men jag skulle tro att han är perlino med tanke på att båda föräldrarna är gulbruna.
Thalbaz

2016-05-28 @ 02:45:11
URL: http://karoline.me
Postat av: Karoline

Ah, jag är så himla dålig på färger och arvsanlag :D
Han är en riktig snygging iaf!

Svar: Tack! :)
Thalbaz

2016-05-29 @ 05:52:20
URL: http://karoline.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0