18 december -16

Blääk, eländes väder. Har varit fruset och isigt typ hela veckan så mycket ridning har det inte blivit. I måndags hade det kommit lite snö så vi var ute då. Jag orkade inte ta på polarpadsen men han fick inte speciellt mycket styltor ändå och när man travade och galopperade fungerade det bra. Han fick vila tisdag och onsdag då motivation var på noll och underlaget värdelöst. I torsdags och fredags var jag ute barbacka runt Bjärby samt bort till E22:an och upp den bortre vägen. På torsdagen var han lite seg men i fredgas var han väldigt pigg. Det gick faktiskt att trava lite och till och med galoppera och han var ganska spänd och tittig i traven båda dagarna. Igår orkade jag inte rida och idag när det faktiskt hade tinat i marken hade jag inte tid. :(
 
Hungriga klubben väntar på kvällsmat :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0