24 november

Det blev ingen bra ridtur idag. =/ Det var väldigt tråkigt underlag, hårt, knöligt och halt. Vi red grusvägen bort till gräsvägarna och sedan hem runt Bjärby. Första biten blev det mest skritt på grund av underlaget och när det äntligen blev lite bättre underlag såg han något farligt och gick och var spänd och allmänt jobbig i princip fram till grusvägen och då blev han extrempigg istället... Det var svårt att komma till någon vettig ridning. Jag skulle ha ridit backar istället som jag tänkt från början men när jag ändå tog på brodd tänkte jag att jag skulle få rida lite fortare på gräsvägarna. :( Förhoppnigsvis går det att var på banan imorgon annars blir det nog att åka till ridhuset i helgen, han behöver ridas igenom ordentligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0