Betesförbannelsen...

Det är tydligt att Akke verkligen jobbar på att gör sig illa på betet... Han var ju lite svullen i knät på vänster fram när vi släppte dem på bete men jag tyckte inte att han såg halt ut. När jag var där i torsdags tyckte jag inte heller att han var halt, dock var knät något mer svullet, men jag såg honom inte gå så mycket då heller. Nu har jag inte varit där på två dagar då jag varit i vår sommarstuga i Småland och installerat belysning men när jag var och tittade till honom idag var han tydligt halt på vänster fram men svullnade tyckte jag var borta, suck. Tur att han har planerad vila i minst en månad. Det ser lite ut som att han håller på att få ett överben på insidan av knät så han kan ju ha sparkat sig. Jag får väl se om det blir bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0