24 januari

Det blev en sväng med Nunne idag. Vi klättrade bara lite barbacka, jag hade ingen större lust med något annat, och sedan avslutade vi med några varv på banan. Han kändes riktigt fin en stund på banan och sökte sig jättebra neråt. Jag red med raka bettet för första gången på evigheter, det skulle kunna vara det som påverkade lite. Vi var inte ute så jättelänge då jag höll på att frysa ihjäl och dessutom skulle ta in hästarna efter ridningen. 
 
Akke verkar ha hållt sig i hagen sedan jag flyttade vattnet, jag inte hört något om att han har varit ute i alla fall. Som jag misstänkte så berodde hans rymningar förmodligen på att han blev trängd. Idag kändes han naturligtvis jättefin i benen bara för att veterinären kommer imorgon, suck... Med lite tur är han åtminstone lite svullen imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0