Gammeltanten

Har varit och klipp min lilla ponny idag. Stackarn brukar vara svettig när hon kommer in från hagen så det var välbehövligt. Hon tyckte det kliade skönt när vi klippte av pälsen. :) Hon har verkligen blivit gammal sen jag såg henne sist. Jag tror jag var och hälsade på någon gång förra hösten/vintern, även då i samband med klippning. Nu börjar tänderna bli slitna och hon är lite stel, ville inte lyfta på höger fram när vi skulle få henne att stå rakt. Måste ändå säga att hon är fin för sin ålder. Hon blir faktiskt 30 nästa år och är fortfarande välmusklad och knappt svankryggig, när man är så gammal får man faktiskt ha lite ålderskrämpor. :) Hon har det i alla fall jättebra där hon bor nu, stora hagar, snälla kompisar och en matte som tar jättebra hand om henne. :)
 
Har inte hört något om Nunne än. Ordinarie matte hör förhoppningsvis av sig imorgon. 
 
 
 
Gammeltanten ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0