19 april -17

I måndags longerade jag. Jag hade plockat fram ett hinder åt honom och han tyckte nog det var roligt, han överhoppade sig i alla fall i början.  Över lag såg han trevlig ut, speciellt på slutet och jag spände inte in honom särskilt hårt. 
 
När vi var klara hoppade jag upp och kände lite på honom. Bitvis kändes han superfin. Vi tog även hindret två gånger i varje varv. Jag hängde lite löst första gången åt varje håll. :S I vänster varv bockade han efter och i höger varv tog han av utifrån första gången och det var jag inte beredd på. 
 
Idag var vi bara ute och skrittade. Det blev en sväng till Styrstad och sedan runt Bjällbrunna hem. Han var lite spänd bitvis och de hade grävt upp diket vid Styrstad, väldigt läskigt. :p Det blev lite trav på Styrstadvägen och sista biten uppför backen kändes han fin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0