5 januari -16

Idag blev det skrittur runt Ånestad igen. En vilodag gjorde tydligen susen för han var väldigt pigg. Lite nervöst då jag skippade "tofflorna" idag och greppet bak inte var något vidare så fort vi var ute på isfläckar... Vi överlevde i alla fall, det var faktiskt inte så illa, det var mest vägen förbi hagarna som var isig. 
 
Nu sitter jag hemma alldeles själv. :( C är på LAN med gamla klasskompisar från gymnasiet tror jag det var. Lyckades även få ner någon skit på datorn när jag försökte fixa film så har bråkat med det en stund, nu verkar jag ha fått bort eländet i alla fall. Det slutade med att jag såg på En officer och en gentleman i kass kvalitet i brist på bättre film... Man kanske skulle gå och sova istället. =/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0