22 februari -16

Idag fick vi sällskap av Matilda igen och vi red bort till Arkösundsvägen. Det blev mest skritt då Matilda blev lite stökig när vi travade. Akke var riktigt fin trots lite bristande bjudning. Han var piggare på vägen hem och sista biten knatade han på riktigt bra. :)
 
Jag har även bestämt mig om stallplatsen efter att ha hört lite vad de andra två som var och tittade tyckte. Vi hade fått ungefär samma uppfattning och jag känner att det är för osäkert att flytta dit. Det var ju ingen som direkt bestämde och troligtvis kommer någon annan att ta över och driva det om kanske ett år, jag skulle inte bli förvånad om det blev så. Tydligen skulle de även ha strutsar brevid hästarna, det missade jag när jag var där och tittade och jag känner mig inte så sugen på det. Jag vill ha ordentlig struktur i stallet med någon som bestämmer, inte demokrati mellan alla inhyrda, det blir bara konflikter och tråkigheter då. =/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0