12 oktober

Tjoho, nu har jag åkt på en förkylning, dock var den senaste typ 1,5 år sedan så jag ska väl inte klaga. :p
 
Jag red efter en lång jobbdag, håller på att jobba in två dagar som jag varit ledig så för tillfället kör jag 06.30 till 17.00, känns superkul när man är skjuk, inte. Korven var riktigt fin i alla fall. Vi började med att skritta 20 minutersrundan åt "fel" håll. Det var tydligen mycket att titta på då. :p När vi var tillbaka igen tog vi en sväng på banan. Vi körde mest tempoväxlingar runt spåret och så flyttade jag honom lite i skritt. När han inte gick och glodde på fotgängarna trehundra meter bort var han sjukt fin. Bar sig trevligt och klev på med stora steg. Vi galoppade lite med och försökte få lite energi i galoppen istället för de vanliga stora långsamma sprången. Det känns att han har tappat lite för han orkade inte riktigt i galoppen men det kommer nog varefter, överlag var jag i alla fall jättenöjd med passet. Vi skrittade av en kortis på vägen och då vände han när vi skulle svänga bortåt så jag är ganska övertygad om att det är dumheter. Jag vände tillbaka honom direkt och sparkade på framåt, sedan var det inga problem. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0