29 april

Idag var vi ute och galopperade. :) Jag hade tänkt ta med klockan och konditionsträna men batteriet var slut så det blev lite improviserat. Vi red bort till Styrstad och så tog vi gräsvägarna förbi Ånestad och hem. Det blev mest galopp med några kortare skrittpauser och han var lite flåsig när vi kommit runt. :p Jag hade hackamoret så jag jobbade honom inget, vi fokuserade bara på att han skulle bjuda framåt vilket gick sådär, det blev bättre på slutet i alla fall. Idag tog jag bort kindkedjetunneln och jag upplevde att han blev lite trevligare då. Vi hoppade även några av hindren borta vid Ånestad och det gick bra även om han var lite slö och snarare travade över än hoppade, i alla fall på de små. :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0