Nya skor!

Nu har jag fått Akkes nya skor, i rätt storlek den här gången. :p De satt väldigt bra när jag provade även om det var lite trixigt att få på dem men det blir nog bättre med lite vana. Först tyckte han det var skumt med gympaskor men han vande sig ganska snabbt och vi tog en liten promenad på vägen för att testa dem. De verkar fungera bra men tyvärr ska han nog ha bak med, på de sora stenarna såg han lite öm ut bak. 
 
Egentligen hade jag tänkt rida idag men jag har blivit förkyld så orken infann sig inte. Dessutom har jag anmält mig till ett prova på tillfälle för att dansa salsa på söndag så jag behöver bli bättre tills dess... Imorgon ska jag försöka rida så jag kan prova skorna ordentligt samt se om han behöver bak med. 
 
Matte är konstig som sitter på golvet och dessutom tagit på mig skor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0