22 november

Idag lasttränade jag och han var klockren! :) Vi började som vanligt med att bara gå igenom med allt öppet, bara liten paus i mitten då han fick godis och det var ingen större tvekan in. Nästa vända hade jag satt upp bommen fram och även nu gick det hur bra som helst. :) Tredje gången gick han in ännu lättare! Nu passade jag på att gå bak och stänga vilket gick hur bra som helst, inga tendeser till att backa ut. Han blev lite orolig när jag stängde lemmen så han fick inte stå så länge det blev bara lite klapp och godismutor innan han fick gå ut igen. Som avslutning gick vi rakt igenom igen bara för att checka av att han inte blivit sur av att stå stängt men det var inga problem. Det fick räcka då han varit superduktig, vi avancerar någon annan dag. Om jag orkar ska jag köra igen imorgon och då får han stå stängt en stund med lite hö. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0