Förkyld :(

Efter en skön vecka i Turkiet har jag naturligtvis blivit förkyld. :( Jag hade Nunne idag men orkade verkligen inte rida efter en dag på jobbet och fixa till båda hästarna. Dessutom har det börjats med dessa förbannade täcken igen... Seriöst, hästarna har päls av en anledning men nej då, nu ska det vara täcken både inne och ute och det går inte att ha samma täcke, de ska promt bytas. Jag har i alla fall haft åsikter om hurvida Nunne ska ha täcke eller ej, jag tycker han har så mycket päls så att det inte behövs något täcke och om man täcker för att de inte ska sätta päls så är det försent i alla fall. Förhoppningsvis får han vara utan till det är dags att klippa honom och Akke ska naturligtvis inte ha täcke, han får sätta vinterpäls istället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0