21 mars

Otroligt seriös ridning idag, skritt barbacka i skogen tillsammans med Plexus och hans matte. :p Hade egentligen inte tänkt rida alla utan istället gå promenad med Akke men det såg isigt ut igen så jag hann med en tur på Nunne istället. :)
 
Jag vill verkligen bli av med isen nu, Akke börjar bli odräglig igen när jag inte gör något med honom... Han är fruktansvärt understimulerad, Eliot är dessutom halt och står på box/i sjukhage så de kan inte underhålla varandra heller, suck. Jag lade in däcket i hagen igår i alla fall i hopp om att det ska bli lite bättre men jag är tveksam. =/
Jag är bra sugen på att lägga in ett gammalt grimskaft som han kan leka med men jag är rädd att någon ska fastna i det så det har inte blivit av. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0