23 juni

Trodde min lilla häst hade lyckats bli halt idag, men det var en synvilla för när jag gick med honom när han fått sin mat syntes inget. :) Han fick beta efter maten och vi gick bort till grinden där viltstängslet slutar. Han var pigg och hade nog gärna gått igenom grinden och iväg en sväng men jag orkade inte, det får bli en annan dag. Jag red en kortis på honom med, från stället där vi har alla grejer och bort till grinden, kanske 50 m. Det blev barbacka i grimma, hehe. :) Har bara suttit på honom ungefär sex gånger men det var inga problem, något svårstyrt men om man tog det lugnt fungerade det. Han är så himla cool, bästa hästen. :)
 
Nunne har fått massagetid på måndag så jag hoppas att han bli bra efter det. Vill rida igen även om det är lite skönt att vara ledig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0