22 oktober

Bläää, hur ska jag orka den här veckan? Haft ont i halsen idag vilket betyder förkylning och extra trött, kan ju trösta mig med att jag bara har Nunne en dag den här veckan och att jag får lite hjälp med Akke på onsdag.
 
Tömkörde faktiskt Akke fast jag kanske borde åkt hem och vilat istället. Han var duktig i alla fall, jag flyttade upp tömmarna så de gick genom ringarna på däckeln och det gick alldeles lysande, inga direkta svängproblem som jag befarat. Jag höll som vanligt inte på så länge men idag svängde vi lite mer eftersom det fungerar bra att göra halt nu. Nästa gång ska jag nog sätta upp någon slags bana som vi kan snirkla igenom för att få lite mer precision och lite mer motivation hos mig, det börjar även bli dags att sätta tömmarna i bettet istället för i grimman. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0