2 oktober

Idag red jag bort till andra sidan motorvägen och galopperade. :) Det blev mest trav och galopp längs med motorvägen, han fick bara skritta i nerförsbackarna. Han var pigg och hade nog gärna sprungit mera. Vi jobbade med att öka och minska tempot för att kontrollera lydnaden och för att han ska bli lite starkare. Vi tog vägen hem och då jobbade jag med att få honom att verkligen få upp ryggen och bitvis var han superbärig. :)
 
Akke fick lite miljöträning för mer hann jag inte. Jag prasslade med en IKEA-kasse när han stod och åt i boxen och viftade lite med den. Han var lite misstänksam mot den men var inte direkt rädd. Vi får fortsätta med det någon annan dag så han inte bryr sig alls till slut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0