4 november

Idag kom vi äntligen ut i skogen. :) Till en början var det lite vingligt och segt men när vi kommit iväg en bit fick han en bjudning som jag knappt trodde att han hade, han började trava självmant och var lite svårstannad. :D Vi hamnade utanför stigen ganska många gånger eftersom jag inte alltid var med och kunde korrigera honom när han började svänga fel men det var inga problem att styra tillbaka. Jag lyckade till och med få honom att rygga ett par steg en gång när det behövdes. Han hade många åsikter om var vi egentligen skulle gå, gärna rakt ut i snåren, vadå gå på stigen liksom? Han verkade ändå tycka att det var roligt att få gå i skogen och det var allra roligast att gå bortåt. :) Fulmerbettet verkade fungera finfint, däremot ska jag byta till pullarnosgrimman då remonten inte satt så bra med bettet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0