8 februari

Ingen ridning idag... Var fruktasvärt trött och hade noll motivation när jag kom hem från jobbet. Var i alla fall tvungen att släpa mig till stallet och mocka. Var väldigt skönt när jag väl kom dit och passade på att klappa lite på djuren när jag hade gott om tid. Klappade lite på Nunne i hagen och gav honom en halv morot, den andra halvan hade kaninerna smakat på och det som var över fick Eliot eftersom han stod hos Nunne i hagen. Man måste ju ge båda hästarna godis annars blir det orättvist. ;P När Prillan upptäckte att jag hade mat kom hon och motade bort dom andra och ville också ha, men då var det slut.

 

Får se om jag är lite piggare på lördag och har kommit på något bra ställe att rida på. Börjar ju bli dags för backträning igen, men det är tråkigt att göra det på helgen när det är ljust när det är en sån sak som går jättebra att göra när det är mörkt. Man kan ju alltid hoppas på lite mer snö så att det går att galoppera mer. :)

 

 

En suddig bild på det luddiga djuret som tyckte jag skulle klappat mycket mer än vad jag gjorde. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0