Häst hel och matte bättre

Ja, i lördags när Nunne skulle bli uppkollad var det inget fel på honom längre så det var ju skönt, bra att det inte var något allvarligt. :) Det blir tyvärr inte mycket ridning för mig. Jag skulle ridit i lördags men det blev ju inget av det eftersom han var ofräsch då. Jag var faktiskt inte ens i stallet då, jag satsade på att bli friskt istället. Den här veckan är han iväg på långritt och kommer inte hem förrän på tisdag. Jag hoppas på att kunna åka och träna lite terräng på onsdagen och sedan ska han få ta det lugnt torsdag och fredag när jag har honom så han orkar tävla den 16:e. 
 
Jag har kommit hem från ännu en tredagars vistelse i Stockholm. Har jobb där uppe så har varit där tre dagar varje vecka de senaste tre veckorna. Känner mig rätt seg. Förkylning och övertid är ingen bra kombination, men när man ändå är där kan man ju lika gärna passa på att jobba på så man blir klar någon gång. Förkylningen är bättre i alla fall. Är bara lite snorig och dras med den obligatoriska hostan som jag alltid får i samband med förkylning. Får trösta mig med att jag har semester snart. Bara näsa vecka också, sedan har jag en vecka ledigt och då ska jag förhoppningsvis kunna hämta lillkillen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0