22 mars -17

Här ekar det tomt och kommer förmodligen att göra ett tag till. Jag har fått barn och eftersom någon hade fasligt bråttom så är vi på neontal i Linköping. Jag vet inte riktigt hur länge vi kommer att vara kvar här men hoppas vi får flytta tillbaka till vårt sjukhus om ett par veckor. Finns ork och tid då ska jag försöka sätta igång korven igen, just nu känner jag mig dock kroniskt trött. Det skulle nog vara skönt att komma iväg och mocka i alla fall. Jag har haft typ stallförbud ett bra tag och har bara varit där och klappat lite två gånger de senaste 4 veckorna... Jag börjar sakna stallet nu och skulle bra gärna vilja känna lite hästlukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0