14 juni -16

Det blev stall idag så klättrar vi imorgon. När jag skulle hämta honom i hagen kom jag på den lysande idén att tömköra! Det var ju ett tag sedan och jag skulle även se hur han rörde sig. Jag kunde inte se något konstigt så det var säkert en nervsmäll han fick igår. Han var för övrigt duktig när vi tömkörde. I vänster varv kunde han gå i en låg form nästan utan stöd i handen, dock i lite undertempo. Galoppen går framåt även den och vi körde på flera varv på volten endast med korta avbrott till trav när han inte orkade/blev för obalanserad. :) I höger varv var han riktigt fin när vi galopperat. Vi körde lite mer i vänster sedan och då var han inte lika avlappnad och fattade fel galopp ett par gånger men fortfarande ganska duktig. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0