27 juli -16

Det blev en barbackatur runt Styrstad idag. Han kändes väldigt fin och galoppen var helt underbar, stor och vägvinnade med bjudning men ändå bärig. :)
 
Jag var och tittade på stallplats på Smedby gård med och nya stallet de bygger är riktigt fint. Det som kändes som nackdelar är ju att anläggningen är rätt stor och att de kommer att vara ute ungefär samma tider som nu. Fördelarna är ju ridhuset, två banor med bra hindermaterial och bra ridvägar. Jag har haft beslutsångest men nu tror jag ändå att jag bestämt mig och går på magkänslan att Ånestad ändå kommer att passa bättre. Planen är att flytta i månadsskiftet augusti/september när de kommer in från betet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0