12 januari -16

Det blev en tur runt Bjärby idag igen, känns som jag inte rider någon annanstans. :p Herrn kändes inte riktigt tillfreds med underlaget så i början blev det rätt mycket skritt men när vi kom ner till krondiket blev det bättre och vi kunde trava och galoppera mer. Det blev väldigt mycket galopp resterande del av turen för att rasta honom lite hyfsat. Egentligen hade jag tänkt rida lite mer seriöst men det var svinkallt då det blåste en del så jag frös om benen då jag bara hade ridbyxor och långkalsonger och så gillade han ju som sagt inte riktigt underlaget. 
 
När vi kom tillbaka blev han vaccinerad så resten av veckan ska vi ta det lite lugnt. Det passar bra då det ska bli svinkallt, kan det inte bli vår istället? :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0