4 februari -16

Värdelöst väder just nu... Det hade fryst på ännu mer idag så man kunde inte göra mycket mer än att skritta. :( Vi red runt vallen. Det var hårt och knöligt så det blev bara skritt bort till krondiket, sedan fuskade vi lite och travade i kanten på vallen. Han gick bättre idag och kändes lite mer avslappnad. Vi jobbade lite med tempoväxlingar och det gick bra. 
 
Jag har äntligen fått ordning på min ridlampa med. :) Jag har tänkt fixa en i många år men i december beställde jag i alla fall en lampa som verkade bra. När den kom satte jag fast den på en förbygel och vips så hade man en ridlampa. Tyvärr vinklade den ner sig så fort man gjorde mer än att skritta men det är numera åtgärdat så nu ser man vart man rider och framför allt syns man bra. Den har ungefär två timmars batteritid på helljus och den lyser upp superbra. :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Å va roligt att få se en bild på honom :)
Smart med lampan!

2016-02-05 @ 01:05:22
URL: http://myakhalteke.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0