18 november

Wiiie, jag är igång och rider igen! Igår skrittade vi bort till husen och tillbaka tillsammans med Tiger för att sedan vända och ta 20 minutersrundan själva. Han var pigg hela tiden, till och med bortåt när vi var själva. Det blev mest skritt men vi travade förbi husen samt en bit till när han började självmant. 
 
Idag red vi gärdesvägarna runt Bjärby. Han ar rätt seg bortåt och gick knappt ut ur stallet. När vi travat lite piggnade han till i alla fall. Det blev en del trav och galopp och bitvis kändes han riktigt fin. :) Jag ansträngde mig inte jättemycket med lydnad och form, jag åkte mest med. :p På en sträcka var det ganska stora vattenpölar med jämna mellanrum och där jobbade vi på att fortsätta trava igenom dem istället för att stanna och titta först, det gick faktiskt ganska bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0