14 november

Gaaah, fortfarande sjuk även om det går åt rätt håll. Igår var väl första dagen jag inte hasade mig fram som en zombie och åkte till och med och jobbade på förmiddagen, onsdag och torsdag var jag hemma. Jag hostar fortfarande massor vilket är rätt jobbig, nu har det gått så långt så jag har träningvärk i hostmusklerna... Har vaknat tre eller fyra nätter i rad nu vid samma tid av att jag fått världens hostattack. Hästen har av förklarliga skäl fått semester den här veckan, kankse nästa vecka med, han verkar inte misstycka i alla fall. Han var mer sur förra veckan när jag dels jobbade över en del samt var borta på torsdagen. Då var han på riktigt dåligt humör på fredagen men det kan ha berott på att han hade haft täcke med, det är aldrig populärt. Just nu ser han ut som en gris då jag inte orkar borsta. Jag är bara nere i hagen och kollar så han inte har några akuta skaor och så tittade vi i hovarna igår när jag var i stallet efter insläpp. 
 
Nöjd gris samt väldigt närgången hagkompis. :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0