11 mars

Idag fick han gå ett dressyrpass igen. Han såg faktiskt väldigt avslappnad och fin ut från start. Lite småprotester ibland men överlag väldigt fin. M gick igenom det vanliga och allt gick väldigt bra, fortfarande lite krux med bytena men det kommer väl vartefter. Som avslutning fick han hoppa några språng på sockerbitshindret och det såg bra ut. Det var sjukt nice väder att sitta och titta på i, satt i solen och fick ta av mig till t-shirt för att inte svettas ihjäl. :) 
 
Igår var hovslagren här och verkade honom. Han var fortfarande dum bak men inte som förra gången och jag tyckte det blev bättre vartefter. Han är ju snäll bara man får tag på benet och med mig håller han inte på så... Jaja, jag tror nya hovslagaren kommer att funka bra i alla fall, det verkar ju lovande hittills. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0