26 juli

Igår skulle jag rida ut i skogen och klättra lite men när jag borstade såg jag att han var rejält svullen på utsidan av knät på vänster bak... Jag linade honom några varv i rasthagen och han såg inte halt ut så vi skrittade en sväng runt Bjärby för att se om svullnaden skulle lägga sig om han rörde på sig. Han var rätt trög bitvis och bitvis pigg. När vi kom tillbaka var det ingen större skillnad på knät, om något var det mer svullet. Jag skulle gissa på att det är ett insektsbett av något slag med tanke på hur det sitter och att han inte ömmar när man klämmer på det. 
 
Idag var jag ute och tittade på det igen och det verkade ha gått ner en del så förmodligen är det faktiskt något insektsrelaterat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0