Sadel!

Idag har jag äntligen fått min nya sadel! Det var tyvärr inga bra förutsättningar att passa in den men det blev nog bra. Det var hårt i marken och han var inte nöjd med det. Vi red lite i en av hagarna men han var lite småstapplig och ville inte vara med, dock jobbade han väldigt fint de få gånger han slappnade av lite. Tyvärr blev det krångel med stiglädrena så jag har inga än. Jag fick den kortaste varianten men spännet låg och skavde mot kåpan så hon som sålde sadeln skulle korta av dem lite så de inte ligger emot vilket betyder att jag är utan stigbyglar i någon vecka. =/ Jaja, han ska ju ändå vaccineras så det blir väl inte så mycket ridning ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0