11 oktober

Jag red idag vilket min förkylning inte gillade men vad gör man när det är jättebra väder och man får sällskap? Det var Dante som hängde med på en tur och precis som förra gången vi red med kompisar var det en lite rodeohäst jag satt på. :p Vi red en sväng i skogen med motionsspåret, inte hela slingan, och sedan red vi upp till hoppdungen och tog två varv där. När vi skrittade hem var Akke trött och svettig så han fick faktiskt bada eftersom det var så varmt ute. 
 
Vi testade bootsen idag och de verkar fungera bra, dock behöver han nog boots bak med. =/ Jag har även lyckats få tag på ett par bakskydd och naturligtvis tappade vi det ena i skogen någonstans. Jag hoppas det dyker upp igen, jag tänkte rida och leta efter det på typ måndag eller tisdag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0