21 november

Suck, övertid idag igen. :( Jag som hade tänkt sluta tidigare och kompensera lite för resten av veckan. Det sket sig eftersom jag var tvungen att göra klart så snickarna kunde slå igen taket. =/
 
Jag övervägde att skippa ridningen igen, jag skulle ridit igår men det blev för sent. Det blev en barbackatur runt Bjärby till slut. Vi jobbade med att böja och med övergångar. Det gick väl sådär. Han var lite okänslig för skänkeln och seg. Han kommer att få ta det lugnt ett tag nu eftersom han känns lite trött. Det får bli lite kortare skritturer och försöka ta tag i lastträningen igen. Han är dessutom väldigt sur, vet inte om han har ont i kroppen, är frusen eller har för mycket energi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0