Ledigt

Akke lär få en vilovecka den här veckan, men det mår han nog inte dåligt av. Jag har ju blivit förkyld och uppepå det renoverar jag köket. När jag kom hem från jobbet och stallet ville jag mest krypa ner i sängen men det är bara att skruva skåp istället. Lägenheten är just nu överfull av kartonger, skåp och andra prylar... Tanken är att det ska bli klart under veckan så snickaren kan komma på måndag och såga till bänkskivan, skruva upp skåp och kakla. Jag måste hinna byta elcentralen med. :( Veckan lyckades dessutom bli ganska fullplanerad med två kalas, styrelsemöte och Nunne på lördag. Idag hade jag tänkt åka och hoppa syrrans häst men när jag knapp orkade resa mig från stolen efter lunch kändes det som en dålig idé så jag avbokade det hela. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0