Stallbyte?

Just nu har jag allvarliga planer på att flytta Akke till ett annat stall. Det är så himla tungjobbat där han står nu, speciellt nu på vintern och jag känner att jag inte riktigt orkar med det. Jag brukar ju kasta ett öga på stallannonserna på blocket lite då och då och nu var det en plats ledig i ett stall som jag har haft ett gott öga till ganska länge. Det kommer att bli lite dyrare men det kan det vara värt då jag sparar 1,5 mils resa de dagar jag jobbar och jag inte behöver ta några pass förutom insläpp på helgerna och det lär inte vara varje helg. Tanken var ju ändå att hitta ett nytt stall till sommaren och man får passa på när det finns lediga platser i de som verkar bra. Jag ska dit och titta på söndag och sedan får jag se hur det blir. Om jag flyttar ska jag ändå försöka fortsätta rida Nunne under våren i alla fall och kanske sommaren med, jag behöver ju starta en fälttävlan i år så jag inte måste ta om mitt gröna kort igen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0