Mindre bra dag...

Jag åkte snowboard idag och stod på näsan och nu sitter jag med en stukad/bruten handled. Ska ta mig till vårdcentralen imorgon och få den undersökt... Det kändes ju inte jättefarligt när det hände så ja bytte raskt in snowboarden mot ett par skidor och åkte ett par timmar till, man måste ju utnyttja liftkortet liksom. :p Handleden mådde inte bra när jag kom hem men jag hade inte varit i stallet så det var bara att ta sig dit och fixa. Det gick ganska bra att jobba med en hand och efter att ha gjort halva mockningen kom jag på att det fungerade åt "fel" håll om jag var försiktig. :) Som tur är har jag ju övat på det i veckan för att bli lite mer liksidig. Jag borstade till och med skrutten. :) Han verkar trivas bra och stod och åt när jag kom, han hade druckit och jag tror han hade legat ner inatt för det var lite spån i svansen. :) Han lär ju få lite mer semester än beräknat nu, kanske att han får springa lite lös på banan för att rasta sig men det blir nog inget mer förrän min hand är bättre. :( Aja, han mår inte dåligt av det. 
 
Lite suddig bild från nya boxen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0