Nya skor

Nu har jag beställt nya boots till Akke och känner mig smått ruinerad, eller kommer att vara när jag beställt alla fyra. Jag är sjukt trött på att inte kunna rida någonstans när det blir kallt då hela stallplan samt grusvägarna täcks av is och då har det bara varit så i drygt en vecka... Jag ska testa ett par Shings den här gången då jag dels var sugen på dem från början och för att de verkar ha den bästa lösningen med brodd. Jag beställde två till att börja med för att kunna stämma av storleken lite. Jag beställde hem ett provkit men det var svårt att säga vad som skulle passa då ena storleken var på gränsen till liten och den andra något stor, dock är han ju inte nyverkad direkt så jag hoppas att han kan ha tior runt om. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0