16 december

Idag hade jag tänkt rida i sommarhagen och kanske hoppa lite men så fick jag ridsällskap av Ibaz och Cicu så det blev att rida åt andra hållet. Först red vi motionsslingan bort till kohagen och sedan ett varv där och grusvägen hem. Han var lite lätt taggad  när han fick sällskap och hade rodeo ibland. :p Eftersom han har en tendens att slå mot andra hästar fick han gå sist och de gick jättesöligt framför! Jag fick sitta och hålla in honom nästan hela tiden. På vägen hem flyttade jag honom lite för skänkeln och det gick bra. 
 
På torsdag ska vi göra ett försök att ta oss till ridhuset. Det återstår att se om vi kommer dit och tillbaka. :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0