1 september

Idag har Akke varit sååå duktig. :D Jag är trött på att inte göra något med honom så nu ska jag försöka jobba lite med honom igen men inget jätteansträngande. Idag tog vi tag i inkörningen igen. Till att börja med fick han gå två varv åt varje håll på banan så jag kände att han var styrbar och sedan tog vi på släpan som han inte haft sen typ juni. Jag använde hakarna för första gången och det gick bra. Inga reaktioner på att skaklarna låg mot benen förutom lite precis i början. Vi gick ett varv åt varje håll med släpan och det gick hur bra som helst. :) Han är helt klart redo att börja med vagnen på lite mer allvar, måste bara hitta någon som kan hjälpa till. :p 
 
Som avslutning gick vi upp till vagnen och övade på att ställa oss mellan skaklarna. Det gick helt okej det med. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0