27 oktober

Idag tömkörde vi på Kärleksstigen. Det gick bra även om folk som är ute och går, speciellt med hundar, är lite läskiga. Det var även lite farligt med båtarna tyckte han men han gick fram utan att behöv övertalas alltför mycket. Vi var ute i ungefär 40 minuter och jag tror att det var en liten herre som blev trött, antingen det eller så kom han igång ordentligt på vägen hem för han skulle trava i nerförsbackarna. Jag misstänker att han blev trött och inte orkade skritta nedför, för när vi kom tillbaka verkade han lite trött och han var till och med lite varm även om han torkade under den korta tid det tog att borsta bort leran som inte hade torkat när vi gav oss iväg. Jag var i alla fall trött när vi kom tillbaka, helt slut i benen. Jag får försöka gå ut och gå lite mer med skrutten, det behöver vi nog båda två. :p
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0