16 november

Nunnes matte var genomförkyld så jag fick rida utan att behöva mocka och sådant eftersom jag egentligen inte hade honom idag, lyxigt. :) Vi tog en sväng bort till Villa Skoga och red uppför backen där två gånger. Det blev fattningar uppför och Nunne kändes lagom pigg. Som vanligt var han rejält svettig när vi kom tillbaka, tanken är att han ska bli klippt på måndag som tur är. 
 
Akke tog jag en promenad med i cirka 30 minuter. Vi gick förbi tranformatorstation och bort till Bäckerslund via steniga backen och sedan skogen hem. Jag tror det tog emot i backarna, vi gick uppför tre rejäla, för i sista blev det motorstopp flera gånger. När vi kom hem var han lite svettig till och med. Jag måste verkligen föröka komma ut på lite längre promenader med honom i alla fall på helgerna så han bygger lite kondition och muskler tills i vår. 
 
Nöjd
 
Nyrullad och törstig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0