5 mars

Nunne fick motion idag fast jag inte trodde jag skulle orka då det var hövägning på schemat. Det blev bara lite klättring och några varv på banan som avslutning då han kändes lite småstel och spänd. På banan var han i alla fall fin. Jag red mest för att prova mina nya Kwick-out stigbyglar. :p Jag tyckte de kändes tunga och klumpiga, gillade plaststigbyglarna mycket bättre. =/ 
 
Jag väntar på att snön ska försvinna så man kan börja rida ordentligt. Det är bara is överallt just nu och det finns inget bra ställe att rida igenom Nunne. Han skulle verkligen behöva ett ordentligt dressyrpass. Motivationen är inte heller på topp när man inte kan rida någonstans och det dessutom inte lär bli några tävlingar för oss i år av vissa anledningar. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0