12 mars

Jag hade totalt glömt att jag skulle ha Nunne igår men insåg att jag nog skulle det när jag kom till stallet halv åtta och ingen hade fixat till honom... Jag hann ju naturligtvis inte rida då, suck. Idag blev det i alla fall en sväng barbacka på banan. Han var superlydig och ganska mjuk även om det som vanligt blev lite springigt på slutet och jag fick faktiskt igenom ställningen åt vänster. :) Vi höll inte på så länge då jag skulle laga mat när jag kom hem, vi kanske höll på i en halvtimme. Jag trodde dessutom att jag skulle få leta efter Atlas ute i skogen eftersom jag inte sett skymten av honom sedan jag kom till stallet och han brukar komma till grinden när Nunne går in. Som tur var hade han hittat till grinden när jag släpat in alla hästar. Ett tag funderade jag på om han typ hade sprängt staketet och låg med brutet ben i skogen eller nåt eftersom han var puts väck tills det bara var honom kvar att ta in. :p
 
Akke händer det inte så mycket med. Jag undviker att ta in honom i möjligaste mån eftersom det är isgata till och från stallet så det blir för det mest bara lite mys i hagen. Igår borstade jag lite när han hade kommit in då han hade lyckats hitta en lerfläck att rulla sig i bland all snö...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0