Massör

Igår var massören hos Nunne, själv var jag på arbetsdag på ridklubben och lyckades fixa fina skrapsår på ena armen när jag drog nätverkskabel och var uppe och klättrade på bommarna bakom sargen som inte låg så stadigt som jag trodde... :p Massören hade i alla fall hittat något på vänster bog och något i baken/ryggen. Nunne fick behandling och så ska jag se om han verkar fräsch på fredag, hoppas det, annars blir det väl en omgång till. 
 
Min skrutt fick gå promenad idag på vägen. Han skötte sig bra även om det var lite läskigt, speciellt när vi gick under motorvägen men det var nyttig träning för honom. Han fick beta också och verkade jättehungrig. Jag undrar om det finns så mycket mat egentligen... Vi får nog se till att hägna in slänten brevid hagen för där finns det mycket gräs i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0