14 juni

Känns skit just nu. Jag mår inte helt bra och Nunne är fortfarade halt. :( Enda positiva med att jag inte orkar så mycket är väl att Akke har blivit väldigt trött av livet på sommarbetet och inte mår dåligt av att få vila. Så här hittade jag dem idag när jag skulle ge Akke hans kraftfoder vid fem på eftermiddagen: 
 
Jag fick komma fram och gosa med Akke och vi hade lite mysstund. :) När jag kom med godisburken reste han på sig i alla fall och även de andra så vi fick gå ut och äta. Jag hade hoppats på att slippa det men det gick inte. Vi hade på lite solkräm på den rosa näsan också men det var inte så populärt så det blev bara halvdant. :p
 
Sötaste :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0