10 juni

Vi gav oss ut i skogen för att se om man kunde komma till sommarhagen utan att gå på vägen. Efter mycket trasslande genom snårskog och stenar kom vi fram till en stenmur... Den gick hela vägen bort till viltstängslet och när vi hittat ut ur snårskogen såg jag att den började vid huset som ligger mellan sommarhagen och vägen till skogen, så det är kört att ta sig genom skogen tillbaka till stallet från sommarhagen. :( Det var ingen höjdare att ta sig fram i skogen där då det inte fanns någon stig och var fullt med träd och stenar. Jag lyckades bli avsopad av en gren när Nunne inte behagade stanna när jag sade åt honom, suck. Efter det gick jag till fots till vi kommit ut ur skogen. Det är synd att man inte kan komma över stenmuren för på andra sidan såg det jättemysigt ut men det kanske går att ta sig dit från andra hållet så man i alla fall kan rida där. 
 
När vi kom hem igen såg jag att Nunne fått ett sår på höger bak men det verkade inte vara så farligt och han brydde sig inte när jag tvättade av det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0