Det händer grejer :)

Idag var som sagt hovis här och verkade Akke och han uppförde sig riktigt bra. Han var dessutom väldigt trött, förmodligen till följd av att han var mätt. :) Jag passade på att mäta honom när han var hemma med. Framtill hade det inte hänt så mycket, en centimeter om senaste mätningen var korrekt så han är numera 152cm. Bak däremot hade det hänt grejer, han var 157cm där så det finns gott hopp om att han faktiskt kommer att bli lite större. :) Eftersom han uppenbarligen växer så det knalar får han ledigt fram till min semester i alla fall, då kanske vi kör igång med lite promenader så han är lite igång till kursen vi ska på min sista semestervecka. 
 
Massören var hos Nunne idag också så nu ska han igång igen. Vila imorgon och sedan skritt fram till tisdag då jag ska känna om han känns okej. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0