28 januari

Idag blev det en promenad till Gransjönäs med Akke. Han har inte varit där förut så vägen dit var väldigt spännande. :) Han lyssnade ganska bra på mig men ofta var fokus på allt runtomkring. Jag fick skälla på honom tre gånger när han nafsade efter min jacka, suck... Det hände bara på vägen runt rasthagen så han har väl tråkigt när vi är på bekanta ställen och vill få mig att busa med honom. 
 
När vi kom tillbaka igen gick vi och tittade på vagnen. Den var läskig och han tyckte det var konstigt att ställa sig mellan skaklarna. Jag fick i alla fall lyfta upp dem och det brydde han sig inte om något speciellt. Efter det fick han undersöka den grundligt. Det skulle bitas, skrapas och slickas på den, sedan var den inte farlig längre, söthäst. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0